handsome & beautifull person

Tuesday, February 7, 2012

cawan aku xde air!!!!

Assalamualaikum dan salam maulidul rasul...selepas post2 yang agak ceria sebelom ni,kali ni aku agak muram n suram *sikit..xtau mane pergi life aku yang hepi sebelum ni.nama pon kehidupan kan..kalau semua kehidupan 2 gembira...dari mana nak datang coraknye.kan??..hihihihi,,kenapelah sejak 2 menjak ni aku hanye suram and muram,xtau sebab ape...ak rase.(agak2 je k)..ak rse yang masalah sebenar aku adelah ak telah berjaya mempunyai sebuah hati yang ksong..kering kontang..adekah itu satu pencapaian???pape je lah...hati aku kosong..perlukan cinta atau pon perlukan penambahan iman???ak sedar yang aku jahil dan aku x tau knpe ak sgt ssh utk berubah...pernah sesekali datang dalam hidup aku rasa insaf dalam diri yang sangat dalam...tapi ak bodoh sebab x pandai nak jaga amanat yang ALLAH bg dkt aku...bkn senang nak dapat hidayah dr ALLAH..ak terlampau bodoh melepaskannye mcm 2 jek...kalau nak kata aku perlukan cinta...mmg betol setiap manusia dkt muka bumi ini perlu ada rasa cinta dalam diri sebab itu semua fitrah....

"pepohon cintaku kian merimbun 
semakin dicantas makin bertunas.
tidak mampu mendustai hatiku
rasa cinta fitrah manusia...
siapalah aku menolak cinta
yang hadir dijiwa tanpa dipaksa
hidup ini tidak akan sempurna 
tanpa cinta dari tuhan yang esa.."

pandai2 lah korg cri ape tajuk lagu ni..yang penting ak rse hidup ak mmg sgt x lengkap sekarang...ak rse macam aku xperlukan cinta dr manusia untuk mengisi hati aku yang kosong ni...tp itu fitrah..ak x leh elak kan?? ataupon sebenarnye aku ni dh benar2 jauh drpd allah??ak masih belajar bagaimanakah caranya untuk aku menambahkan rasa cinta aku untukNYA..ak manusia yang jahil..ak cuba sedaya upaya aku untuk menyerahkan hati ini untukNYA..ataupon sebenarnye aku belom benar2 mengasihi diri aku??ape aku ckp ni???nampak x betape serabutnye aku..ayat makin lama makin macam rahim razali.... 

No comments:

Post a Comment