handsome & beautifull person

Tuesday, January 24, 2012

rahim razali

daripada sehari sebelom tahun baru sampai la sekarang ak masih x update blog ni,mempunyai kehidupan yang sibuk dengan azam yang perlu diselesaikan dan mengahadapi situasi yang menyulitkan dalam hidup membuatkan aku x ada masa untuk melayan semua kehendak teknologi yang merengaek-rengek inginkan perhatian..pergh ayat aku mcm "RAHIM RAZALI" seyh..hahahahha...kau hado?huhuhuhu
tahun baru hri tu ak mulakan dgn assignment..*ye ke??ak dh xigt la~~..ok disebabkan dh x igt n nak elak drpd membuat dosa kering iaitu menipu..baek ak x yah cakap ape aku buat mase tahun baru hri tu..but for sure ak x sambut tahun baru pon..perlu ke sambut bagai??pelik je ak tgk mmbe2 ak post mcm2 dkt laman soSIAL "fb" and " twitter"...azam tahun lps dh tercapai ke wahai kawan??hihihihi..lupekan pasal dieorg..xpenting pon.hahahahahha...tahun 2012 ni sgt bizi,event bersusun inginkan penyelesaian.aku buat kerja sampai aku demam...nak buat mcm ne,dah tanggungjawab..btw...aku nak bg tahu yang one of my azam tahun 2012 ni adelah untuk mendapat gelaran sebagai dekan...dapat gelaran??mcm pelik je..ok salah2...dapat anugerah dekan..hikhikhik...(ade aku kesah korg nak tau ke x,aku just bg tau je..huhuhuhu)..permulaan yang baik untuk azam aku 2 sbb ak rse alhamdulillah setakat ni segala test n quiz telah dijawab dengan baik dan penuh bertatasusilanya,,,huahuahua...aku masih kesian dgn membe2 aku yang masih menggunakan peniruan sebagai kaedahnya untk lulus dalam test..macam2 kaedah yang dieorg buat,kdg2 rasa mcm nak gelak pon ada,tp kadang2 kesian pon ade...jujur ckp aku pun kalau dh sgt blurr,aku pon meniru,tp x terok sgt mcm yang dieorg buat,walaupon kadar dosanya sama je...(dh tau,tp buat jgak,sengal tol ak neyh)




tp yang peliknya,dieorg tiru siap kuar nota 2...tp x lulus gak??xke dpt dosa yang sia2..huhuhuhuhu..
cukup pasal exam,skrg nak ckp pasal rumah sewa,walaupon sebenarnye xde ape yang nak diperkatakan mengenai rumah sewa aku yang cantik molek dan bertemankan tikus2 berkeliaran tanpa kawalan itu..masalah rumah masih x setle ag,tikus2 dirumah 2 menyakitkan jiwa dan raga tol,bkn pe,bnde2 ni semua pembawa penyakit,dh berapa ramai artis malaysia skrg yang meningal dunia akibat kencing tikus,aku risau,,,walaupon kami sebenarnye mmg x pernah ikhtiar sesuatu utk menghalau tikus2 tu tp aku masih risau..
~tukar topik~
rumah aku sekarang dh ada mesen basuh dan peti ais,terima kasih la dkt roomate aku si zamir 2 sbb sudi pujuk nenek die utk hataq semua brg2 tu,terima kasih nenek..hihihihihi..aku sbnrnye mmg nak bawak sndri je brg2 tu sume,tp kondisi aku x membenarkan aku berbuat demikian...aku dok johor,rumah sewa dkt kuala pilah...mmg dekat pon kan..



dekatkan?..x sampai berapa "CM" pon kan..?
skrg ni aku tgh cuti..cuti tahun baru cina,skrg ade dkt kampung,esok dh balik pilah semula...penat dan malas sgt sbb aku naik moto ..penat lah,tp ape boleh buat,ALLAH dh bg aku rezeki dengan memberi aku moto sebagai kemudahan pengangkutan,so kene lah terima seadanya,,igt!!tahun ni aku kene BNYK bersyukur terhadap rezeki yang ALLAh dh berikan kepada ake,walau sesusah mana pon dugaan aku kene tempuh,,,,(mood rahim razali)
ok dh,,,ak dh mengantok,esok nk kne "ride" balik pilah..moga semuanya selamat..hanya mampu berserah,segala ketentuan ada di tangannya...aminn.. (masih mood rahim razali)

No comments:

Post a Comment