handsome & beautifull person

Saturday, March 24, 2012

kosong

huwaaaaa...
banyak bosan wooooo..
dh la tgh exam tp nak bace ape pon x tau...(mgt 126)
fuh!!!!
what did they aspect sbnrnye??otak student adelah robot??otak student adelah memory card??
memory card pon ade limit lah ... 1 gb, 2 gb??
esok(sabtu,24/3) paper mgt 126,tp skrg(11.57 pm) ak masih x bace 1 pon...xtau nak bace ape..
dh la carry marks rendah, tp nak buat mcm ne,dh rezeki..trime je lah...mcm mmbr aku ckp,sape lah kite nak mempertikaikan ape yang "die" nak bg.... redha adelah jawapan terbaek dalam sume masalah..
ok skrg lpe kan pasal mgt,sbb tgh ade semangat nak stdy,tp jap ag lah..
huhuhuhuhu
skrg nak ckp pasal "hati"
wink2...
hahahahha...hati aku yang jahat ni dh tersuka dekat seseorg, tp masalahnye skrg ni,layak ke aku?single ke dia? ak manusia yang dilahirkan mengikut fitrahnye yang aku tetap akan jatuh cinta ..xkn boleh tipu hati aku ni.huhuhhu.... siapelah agaknye yang sudi nak terime aku kan??hahahhaha...kengkadang rse nak menangis pon ade, buruk sgt ke aku sampai x layak terime "cinte"??uweksss...hahahha
kdg2 ak tgk org lain ade jgak yang buruk perangai,lebih teruk dr aku,tp knpe ak xpernah nak dapat rse cinte 2 ape.... ataupon hakikat dunia sekarang tiada lagi wanita yang memandang lelaki dengan mata ketulusan,hanye pandang dengan mata yang memperlihatkan jamuan dunia iaitu kehenseman,kekayaan???
to be honest,ak mmg xde sume 2....hensem??mmg x la kan....kaya??? lagi lah,duit pon mintak parent dgn ptptn....haduih hidup ni susah kan??? sgt2 complicated.... hati ni rse ingin dicintai dan disayangi oleh org yang benar2 ingin kan kasih dan sayang dr aku....
tp siapa???
ade ke???
bile leh jmpe??
plan ALLAH 2 hebat,...sgt hebat..
mcm tgh tggu result pekse....
berdebar2,,,,,same ade dapat yang terbaek,,
ataupon biase2 je
atau mungkin fail
.....
*sigh
seronok bile ade org yg amek tau pasal kite n selalu jaga kita...selalu mengingatkan kita dengan masalah2 yng susah...huuuuuuhhhhh~~~
hidup~~ so unpredictable..
jiwa kosong.....sgt kosong....
jiwe sgt sakit bile tgk org lain bahagia bersama...
ade pasangan.... kadang2 senyum tgk dieorg pnye kebahagiaan...dlm masa yang sama sgt sedih dgn diri sndri, masih sendiri,sunyi,xde tempat nak berhibur hati... *sigh
it seems like,i am born to be alone.......
suke dkt org pon,org dh berpunye,,,,suke dkt org pon,org x suke dkt kite....
cume mmber je lah yang dapat hiburkan hati ni..
thanks to all my frenz yang sentiasa ade dkt dgn aku,x kire mase.....susah senang kite sesame..
walaupon ade je mmber2 yang masih memikirkan tentang diri sndri tanpe memikirkan hal mmber die yang lain... org yang mcm ni lah yang buatkan hati org yang mcm aku ni makin kosong..kosong...kosong....
mentang2 hati dh terisi....hurm....ape boleh buat,rezeki die.....sabar je lah....
dh la...pnt lah... nk stdy....
from now....blog will be my diary...yeah....could be....becoz i dont have any diary..bahhahaha....

No comments:

Post a Comment