handsome & beautifull person

Wednesday, March 2, 2011

berakhirnye episod sentap



alhamdulillah....

aku rase tenang sangat sekarang...parut yg aku cakap 2 dh hilang,bru aku tahu,kita kalau nak bersahabat,kite kene terime sahabat kite ape adanya,sebab buruk atau baik sahabat kita adelah bergantung kepada kita utk mengubahnye..aku bukan lah nak berfalsafah dekat sini,cume keinsafan 2 hadir dalam diri ni...subhanallah..terima kasih ALLAH sebab dh buka pintu hati hambamu ini seluas-luasnye utk menerima segala dugaan dan cabaran dari mu yaALLAH..

ak xpernah rasa setenang dan senyaman ini...rasa hari ni sangat bermakna....ak mintak maaf dgn membe2 ak,puas rasanya....ak harap dieorg sume maafkan ak...ak tahu aku bersalah dalam semua hal...tapi percye lah,aku sayang semua sahabat ak...lepas ni kalau aku ade tertegur dgn care yang kasar,tolong tegur aku ye..
ak nak kita jadi sahabat dunia dan akhirat.....

No comments:

Post a Comment